Forum www.blessedandfallen.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    ABC gry   ~   Magiamenty
Kimono
PostWysłany: Pią 18:39, 09 Wrz 2011 
Alfa Ouranos, Archmage Nero, MG, Admin


Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Magiamenty, w skrócie M, to źródło mocy każdego wilka. Czy z Piekła, czy z Nieba. Zdobywa się je w polowaniach, walkach, za uznanie, na Czarnym Rynku. Każdy musi miec ich skarbiec, dokładne opisy podane przez MG czy Króla/Królową. Zgodnie z regulaminem, ich ilośc wyznacza naszą rangę (uwaga! Archarios liczy się 0-30, Exypnos 30-50, Empeiros 50-80 itp.), czyli:
- 30 magiamentów ataku, 20 magiamentów obrony, 5 magiamentów many i 2 leczenia - początkujący mag (Archarios),
- 50 magiamentów ataku, 35 magiamentów obrony, 10 magiamenty many i 8 leczenia - rozumny mag (Exypnos),
- 80 magiamentów ataku, 50 magiamentów obrony, 18 magiamenty many i 14 leczenia - doświadczony mag (Empeiros),
- 100 magiamentów ataku i wzwyż, 70 magiamentów obrony i wzwyż, 30 magiamentów many i wzwyż, 20 magiamentów leczenia i wzwyż - arcymag (Archmage).

Każdy magiament to jedno zaklęcie. Dzielą się one na cztery kategorie - ataku, obrony, leczenia i many. Każdy wilk ma 100pkt. many i 100pkt. życia. Mana ubywa gdy używamy zaklęc.

Jak wiadomo, na sam początek dostajemy podstawowe magiamenty:
Niebo:
- 1x wodne:
Tsunami
+8 siły
-4 many
Tworzy tsunami zalewające przeciwnika.

- 1x metalu:
Skorupa Schronu
-5 obrony
-3 many
Pojawia się cienka skorupa z metalu na ciele wilka, chroniąc przed atakami.

- 1x powietrza,
Macki Wietrzne
+13 siły
-10 many
Wiatr tworzy silne macki, ściskające przeciwnika tak mocno, że aż poddusza.

- 1x many,
Srebrny Pył
+30 many
Srebrny pył leci na wilka i wzmacnia go, jeśli chodzi o manę.

Piekło:
- 1x ognia:
Ogniste Tornado
+15 siły
-12 many
Tworzy tornado z ognia, porywające i poparzające przeciwnika.

- 1x roślin:
Krwawe Pnącza
+7 siły
-5 many
Z ziemi wyrastają w szybkim tempie pnącza, pochwycające przeciwnika i rozdzierające w kilku miejscach jego skórę.

- 1x ziemi:
Skalna Płyta
-8 obrony
-9 many
Kawałek ziemi unosi się i przysłania wilka, broniąc przed atakami.

- 1x many:
Błogosławione Iskry
+20 many
Pojawiają się nad wilkiem iskry ognia i wnikają w jego skórę, umacniając manę.

Oznaczenia też mają ważną, nawet bardzo ważną, rolę. Przykłady?
"+20 siły" - takimi danymi charakteryzują się magiamenty ataku. "+20" oznacza odebranie przeciwnikowi tylu punktów życia poprzez owy atak.
"-9 many" - takie oznaczenia pojawiają się przy zaklęciach obrony i ataku. Oznaczają one zabieraną manę poprzez używanie zaklęc. Zazwyczaj nie jest to zbyt dużo zabierane, choc to zależy od siły zaklęcia. Zazwyczaj zabiera kilka stopni w dół many od ilości siły.
"+13 many" - dodana mana poprzez używanie magiamentów many.
"-7 obrony" - używane przy zaklęciach obrony, zmniejszają obrażenia po sile magiamentu przeciwnika o podaną liczbę. Czyli (przykładowo):
[User X używa magiamentu Ogniste Tornado o sile +20]
[User Y używa magiamentu Skalne Płyty o obronie -7]
20 - 7 = 13.
[User Y otrzymuje 13pkt. obrażeń]
"+40 życia" - oznaczenie znajdujące się przy rzadkich magiamentach, czyli magiamentach leczenia. Jeśli ktoś używa tego magiamentu, jego siła się przywraca, przykładowo zostało mu już 20pkt. życia, jest u schyłku przegrania. Wtedy używa magiamentu leczenia i jego życie się przywraca.

Magiamentów zaklęc ataku i obrony można używac nieograniczenie, zaś magiamentów leczenia i many tylko 3x na walkę. Trzeba byc rozsądnym.

Podczas walki ilośc magiamentów wygranych jest ustalana przez przeciwników, zaś podczas polowania sprawa ma się tak:
a) za samca jelenia/karibu/łosia - 10 M,
b) za samicę jelenia/karibu/łosia - 8 M,
c) za młode jelenia/karibu/łosia - 5 M,
d) za samca królika/ptaka/zająca - 7 M,
e) za samicę królika/ptaka/zająca - 3 M,
f) za młode królika/ptaka/zająca - 2 M,
g) ryba - 1 M
Jakie są to magiamenty, MG ustala sam.

Dobrej zabawy.[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kimono dnia Wto 13:57, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.blessedandfallen.fora.pl Strona Główna  ~  ABC gry

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach