Alfa Ouranos, Archmage Nero, MG, Admin
|
|
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Najważniejsza częśc gry - rangi. Wszystkie po grecku, albowiem od tego języka pochodzi forum.
Rangi profesji
Alfa (2x) - Król i Królowa, rządzący danym klanem. Ma dostęp do skarbca, mieszka w najwyższych partiach zamku, jest od razu Arcymagiem. Jej podstawowym atrybutem jest korona bądź tiara. Ustala zasady, rządzi, przeprowadza testy. Niemalże doskonali w każdej profesji. Głowy królestwa. Potrafią czytac w myślach, sprytni, inteligentni.
Beta (2x) - "Drudzy Alfa". Drugie, dwie najważniejsze osoby w watasze. Robią to co Alfy, ale nie mają na to tak wielkiego wpływu. Są zastępcami. Często podpowiadają Alfom, gdy te nie wiedzą, co zrobić, oraz często zdarza się, iż zostają ich następcami. Są jednocześnie doradcami, prawa ręka króla i królowej. Ich moc jest bardziej intelektualną - logiczne myślenie, szybkie kojarzenie. Mają prawie zmysł szpiega.
Gamma (nieskończonośc) - Specjalizują się w donoszeniu do Alf potrzebnych im informacji o innym klanie, czyli innymi słowy szpiedzy. Są zwinni, szybcy, dobrze kojarzą fakty, logicznie myślą, kroczą prawie bezszelestnie. Ich specjalną mocą jest zdobywanie informacji poprzez słyszenie słów z Piekła, jeśli dobrze się skupią. Dzięki temu wiedzą wszystko o drugim klanie i mogą donieśc potrzebne informacje.
Delta (nieskończonośc) - Zajmują się donoszeniem pożywienia dla watahy. Są idealnymi łowcami, mają wypracowaną teorię, świetny węch, wzrok i słuch, bardziej zaostrzony niż inne wilki. Są jednocześnie tropicielami. Oni uzupełniają spiżarnie poprzez zaczarowanie zwierzyny - blokowaniu jego energii krążącej w ciele. Wtedy wystarczy kęs w szyję i jest. Jest to ich specjalnością.
Zeta (2x) - To w ich łapach leży obowiązek obrony Alf na śmierć i życie, mimo że z Alf dobrzy wojownicy. Dbają o nich, często wydaje się, że są sługusami, ale tak się tylko wydaje, gdyż każda dobra Zeta ma tak dobre i wielkie serce, że dla niej to czysta przyjemność. Ich specjalnością jest wyczuwanie na wszelkie odległości, co robi Alfa, czy coś jej grozi, jak się czuje.
Eta (3x) - Znają się doskonale na swej profesji - w ich głowach leżą miliony zakodowanych chorób, leków na nie, nazwy i skutki. Leczy chore i okaleczone wilki, przebywa w lecznicy i służy pomocą, znany również powszechnie pod nazwą lekarza bądź medyka. On posiada wszystkie magiamenty leczenia. Specjalnośc? Rentgen w oczach - błyskawiczne wykrywanie chorób i obrażeń.
Teta (3x) - Duchowa podpora watahy, kontaktują się z duchami, specjalizują się w zakresie medycyny i potrafią robić różne mieszanki. Służą również jako psycholodzy, zawsze rozmarzeni. Nie wszyscy lubią szamanów za ich styl bycia, koci chód i dystans do wszystkiego i wszystkich. Inna nazwa? Szamani. Po prostu. Specjalizują się w robieniu amuletów ochronnych.
Jota (nieskończonośc) - Świetni jeśli chodzi o samotne szczenięta. Są ciepli, mili, umieją się dogadać z maluchem, stają się ich drugą rodziną, niewykluczone, że często biorą je pod swe skrzydła. Po prostu opiekunowie. Przeważnie zostają nimi samice, bo nie wszyscy samce są tak troskliwi, by szczenięta mogły im bezgranicznie zaufać. Specjalnością ich jest wyczuwanie nastroju szczeniąt poprzez zmiany koloru swego nosa.
Kappa (6x) - Zastępują Alfy w robieniu testów na wyższe rangi zwykłym wilkom. Czasem uczą także szczenięta polować. Po prostu nauczyciele. Doskonali w swej profesji - konsekwentni, zdyscyplinowani, często z nikłym poczuciem humoru. Ale nie są unikani, często nawet szanowani. Więc posiadać taką rangę - żaden wstyd. Ich tajną mocą jest wyczuwanie słabych stron ucznia i pomoc mu w nadrobieniu zaległości.
Lambda (nieskończonośc) - Oprócz używania magiamentów częściej walczą - po prostu wojownicy. Mają niespotykany zmysł, siłę zręcznośc i wytrwałośc. Ich mocą specjalną jest czulszy słuch, węch, wzrok, dłuższe kły i pazury.
Omega (2x) - Broniący portalu strażnicy. Pilnują by nikt nie przeszedł niezauważony, wymagają pieczątek na przejście lub interwecji króla bądź królowej.
Rangi magów
Archarios - Mag początkujący. Uczy się dopiero używac ich, myślec tak, jak trzeba. Posiada zwykle 30 magiamentów ataku, 20 magiamentów obrony, 5 magiamentów many i 2 leczenia.
Exypnos - Mag rozumny. Zaczyna rozumiec o co w tym wszystkim chodzi, jest co raz lepszy. Posiada 50 magiamentów ataku, 35 magiamentów obrony, 10 magiamenty many i 8 leczenia.
Empeiros - Mag doświadczony. Już powoli wybiera sobie specjalnośc, umie dobrze walczyc magiamentami, ma dobry zmysł i logicznie myśli, dobierając zaklęcia. Posiada 80 magiamentów ataku, 50 magiamentów obrony, 18 magiamenty many i 14 leczenia.
Archmage - Arcymag. Ma określoną specjalizację i jej się zazwyczaj trzyma. Jest bardzo potężny. Arcymagami są zazwyczaj królowie. Posiada 100 magiamentów ataku i wzwyż, 70 magiamentów obrony i wzwyż, 30 magiamentów many i wzwyż, 20 magiamentów leczenia i wzwyż.
Podrangi Archamage:
a) Archmage Nero (Arcymag Wody)
b) Archmage Anemos (Arcymag Wiatru)
c) Archmage Metallo (Arcymag Wiatru)
d) Archmage Fotia (Arcymag Ognia)
e) Archmage Fyta (Arcymag Roślin)
f) Archmage Gi (Arcymag Ziemi)
Rangi zwykłe
Koutavi - Zwykłe, zwyczajne szczenię. Widzi świat na kolorowo, nie umie czarowac, jest niezbyt rozgarnięte. Inna nazwa to osesek. Koutavi są do pół roku życia.
Efivos - Młody dorosły. Zaczyna widziec wszystko tak jak trzeba, myśli rozumnie, zakochuje się. Potrafi się normalnie dogadac. Efivos jest do półtorej roku życia.
Enilikas - Dorosły wilk, zdolny do używania magii. Zazwyczaj ta ranga jest nieużywana, gdyż wszystkie wilki, wchodzące w dorosłośc, od razu są początkującymi magami. Od drugiego roku życia.
Rangi forumowe
Administrator - Osoba mająca władzę absolutną nad forum. Wystawia bany, osty, pilnuje porządku, jest założycielem. Zazwyczaj to ona robi najwięcej.
Moderator - Uproszczona wersja administratora. Pomaga utrzymac porządek i ład na forum.
MG - osoba pisząca za naturę, zwierzęta, będąca przy polowaniach czy bitwach. Bardzo ważna w tej grze, odpowiada za wiele rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kimono dnia Sob 13:26, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|